سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله مانیسمان 6 اینچ رده 80 چین

معرفی لوله مانیسمان 6 اینچ رده 80 چین

لوله مانیسمانی (Manisman) یک نوع لوله فولادی است که معمولاً برای انتقال سیالات و گازها در صنایع مختلف استفاده می‌شود. ابعاد لوله مانیسمان به قطر و ضخامت دیواره آن بستگی دارد. در ادامه در رابطه با لوله مانیسمان 6 اینچ رده 80 چین صحبت خواهیم کرد.

لوله مانیسمان 6 اینچ رده 80 چین

قطر 6 اینچ به معنای قطر خارجی لوله است که حدوداً برابر 152 میلیمتر است. رده 80 نشان دهنده ضخامت دیواره لوله است و به طور خاص به رده فشار مانیسمان اشاره دارد.

در رابطه با منشا لوله مانیسمان و کشور سازنده، باید بگویم که برای اطلاعات دقیق تر لازم است اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید. لوله‌های مانیسمان به طور گسترده در سراسر جهان تولید می‌شوند و چین یکی از کشورهایی است که در زمینه تولید لوله‌های فولادی فعالیت دارد. قیمت لوله مانیسمان نیز در سایزهای مختلف متغیر است، در این رابطه می‌توانید با کارشناسان مجرب مجموعه لوله آنلاین در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه لوله مانیسمان چیست کلیک کنید.

خرید لوله مانیسمان 6 اینچ رده 80 چین در مجوعه لوله آنلاین

مجموعه لوله آنلاین مرکز فروش انواع آهن و لوله در بازار آهن تهران این امکان را فراهم ساخته تا شما خریداران گرامی جهت کسب به روز ترین قیمت لوله در سایز و برندهای مختلف را در این مجموعه تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در بنر زیر تماس حاصل نمایید.